top of page

«Alça la teva mirada i mira més enllà»

La nostra companya Blanca Pérez de la Fuente, religiosa de la Sagrada Família d'Urgell i integrant de l'equip de Comunicació de la Fundació Educativa Anma Maria Janer, ens comparteix les seves vivències durant la visita espanyola del Papa Lleó XIV:


"Del 6 al 9 de juny Madrid ha viscut una experiència realment emocionant i inoblidable: la visita de Sa Santedat el Papa Lleó XIV. Quatre dies en els quals s'ha pogut veure i respirar pels nostres carrers un ambient d'alegria, de trobada, de família, de fraternitat… de FE. Feia 15 anys que un Papa no visitava la nostra ciutat de manera que aquesta trobada ha estat realment un regal.


La nostra Família Janeriana i la Fundació també han estat molt presents en els diferents esdeveniments.


El dissabte dia 6 a la tarda, a la Vetlla d'Oració amb joves a la Plaça de Lima, vam poder participar amb un nombrós grup d'alumnes de 3r-4t ESO i Batxillerat dels nostres centres de Madrid, Sevilla i Utrera, acompanyats per professors i religioses.


El diumenge dia 7, a l'eucaristia de la Plaça de Cibeles, jo vaig tenir el gran regal de poder treballar com a voluntària, donant moltes mans perquè, juntament amb molts voluntaris més, tot sortís bé i els pelegrins vinguts des de molts punts de Madrid i d'Espanya poguessin viure aquesta celebració de la millor manera possible.


Dilluns, dia 8, també ens vam fer presents a la trobada amb la comunitat diocesana de Madrid a l'estadi Santiago Bernabéu i dimarts, dia 9, vaig tenir un nou regal: participar a la trobada dels voluntaris amb el Papa a IFEMA.


Sens dubte, quatre dies que ningú oblidarà. Com ens convida l'himne de la visita, tots els pelegrins i voluntaris hem alçat la mirada per veure més enllà, per deixar de mirar-nos a nosaltres mateixos, a les nostres pantalles… i així poder trobar-nos amb la mirada de l'altre i de l'ALTRE i mostrar-li el millor de cadascú. Tot i la quantitat de persones que han omplert Madrid aquests dies, la ciutat ha mostrat la seva capacitat d'acollida i d'obertura a tothom que s'ha volgut acostar per viure aquesta experiència tan emocionant i profunda.


Per a mi, poder col·laborar com a voluntària ha significat molt, moltíssim. Ha estat un regal enorme, tot i que el cansament encara el porto amb mi. Però ha valgut la pena. Com dic, ha estat un veritable regal. El meu cor ara és ple de sentiments, moments, experiències… que he d'anar assimilant i que em mouen a dir a Déu “GRÀCIES” per permetre'm viure tot això, perquè, d'alguna manera, he estat les seves mans, el seu rostre, els seus gestos… enmig de tot i també, d'alguna manera, la presència de la nostra Família Janeriana en aquest gran esdeveniment. Perquè com diu la nostra mare Anna Maria: «Nosaltres estimem l'Església més que a la nostra pròpia vida»."


Gràcies, Blanca!



 
 
 

Comentaris


  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • FJ

© 2023 per Fundació Educativa Anna Maria Janer. Creada a Wix |  Avís legal i Política de privacitat  |  Política de cookies

bottom of page